maanantai 28. marraskuuta 2011

- jonkun kauan sitten unohtuneen tunsin liikuttavan minua

y0 ! Rupesin tos just kelaamaan et en oo tännekään kirjotellu piiitkään aikaan. Nyt on sitten taas uudet kujeet mielessä kun villinä ja vapaana tääl porissa nyt sit seilailen. Oon miettiny monesti et kuinka paljon mä haluun vuoden -10 kesän takasin. Meillä oli porukka johon pysty luottamaan, kaikki tuki toisiaa, ei ollu stressiä. Meillä ei ollu ikinä tylsää, aina tehtiin jotain vaikka me ei mitään oikeestaan ikinä tehty. Mitä nyt kerran jalkapalloo pelattiin tai keksittiin jotai "ei terveellistä" tekemistä. Melkein joka päivä oltiin yhden koulun pihassa, jossa mäkin oon käynyt koulua ala-asteella. Kaikki oli aina siellä samassa paikassa ja oltiin vaan. Kaikki tuntu olevan niin hyvin. Kaikki meistä oltii saman arvosii ja kaikki arvosti toisiaa eikä ollu oikeestaa mitää ongelmii sen porukan kanssa. Nykyhetki mulla on melkein samanlaine, joihinki pystyy oikeesti luottaa, osa tukee toisiaa, lievää stressii löytyy. Nykyään melkein aina on tylsää eikä me tehdä mitän, ja jos joku keksii jotai tekemistä kuuluu vastauksina "emmä jaks" , "katotaa myöhemmi".
  Mut jos mä nyt loikkaisin ajassa vielä hieman taaksepäin, sillonku olin vielä ala-asteella. Monia ihania hetkia ja ystäviä. Toisista en oo kuullu moneen vuoteen enään yhtään mitään ja joitakin moikataan kadulla kun kävellään vastaan.
 
  Nyt on tullu kuunneltuu ihan liikaa kaikkii vanhoi biisei mitä kuunteli joskus perheen mökkimatkoil ku ne oli niit kuumii kesähittei.


mul ei valitettavasti oo enää yhtään kuvii siit kesästä joka on oikeesti tosi surullist, voin nimittäi sanoo et se oli mun elämäni paras kesäloma ! Kiitos teille kaikille jokka olitte siellä tekemäs siitä kesälomasta yksinkertasesti parhaan ! Te tiiätte keistä mä puhun. Olitte mulle sillon tärkeintä mun elämäs ja voin sanoo se ei oo mitenkää muuttunu.
tää biisi muistuttaa mua siitä ajasta, olispa se oikeesti loputonta ! Kesä -10 takas kiitos!♥
mutta ny mä lopettelen ja lähiaikoina kirjottelen sitten lisää mun koulusta.
noorA kiittää & kuittaa

2 kommenttia: